S som i skinnkjol.

Idag har varit en lång dag med många tråkiga lektioner, och jag gick och la mig å vila direkt när jag kom hem, men jag somna dock inte. Idag hitta jag äntligen en sida som säljer den kjol jag suktat efter ett tag, men priset var en helt annan historia tråkigt nog :( Får se om jag kan skramla ihop till den, finns ju lite andra saker jag behöver som nya stövlar och en ny jacka. Skulle även vilja ha väskan som är på bilden, men den är redan slut. Ikväll blir det att titta på svenska hollywood fruar som går på 3an vid nio, dom är så patetiska så man bara måste se det! Jag ber även för medvind imorgon och hoppas att det går som jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0