One tree hill and flashbacks from Alanya



Äntligen säger jag bara, oth säsong 7 har börjat och dagen är räddad. Satt nyss och titta på det första avsnittet och det var lika bra som vanligt och längtar redan tills nästa avsnitt kommer. Jag kan inte ljuga och säga att vissa scener inte påminner om alanya, för det gjorde det!  Man bara längtar tillbaka dit och bort från kalla sverige, bort
från skolan och alla måsten! Men men.. Idag började jag dagen med att cykla och hoppa studsmatta med min lillasyster, har även städat mitt rum och tittat på oth som ni vet :) Om ett tag ska jag börja laga middag som jag lovat min kära familj. Men nu ska jag njuta av det sista som är kvar av söndagen, för imorgon är det skola igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0