Obh nordica

                                                                                                                                                                      
Innan gästerna skulle komma  i lördags stod jag och locka håret.  Men plötsligt märker jag
att det inte går att locka håret, så jag känner på plattorna och dom var iskalla. Min kära plattång var trasig
och fick omedelbart dagen efter åka och köpa en ny (den som är på bilden) Har en locktång i samma märke/design så det är väll ett pluss ialf. Ca 550 spän fattigare..
Men pappa var ialf snäll och betala halva, tack <3

Idag hade vi nationella i matte som gick helt okej men man vet ju aldrig, hoppas på ett bra resultat!
Åkte sedan hem och börja plugga, kan erkänna att jag slumra till ett tag men inte var det länge. Har Fe prov imorgon, Bokrecension, ergonomi uppsats och samhälluppsats till idag och imorn "/ så blir att man pluggar aset av sig, men orkar inte igentligen. Men som sagt 3 veckor kvar knappt till sommarlovet, det är bara att hålla ut. Men börjar jobba direkt på måndagen dock. Får se fram imot utomlandresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0