Länge sen sist

Hej var ett tag sen nu och har hänt en del. Men idag fyller jag i alla fall år och har fått massa fina saker som en pilgrimsring som jag bara älskar, pilgrimsörhängen, den rosa bikinin från hm pengar mm... och släkten firar mig på lördag :)  I lördags hade jag även partaj här var väldigt trevligt och fick väldigt roliga pressenter haha. Men spårade lite tillslut som synd var :/

Tänkte också säga till alla er som lägger anonyma fula dumma kommentarer, om ni inte vet så jobbar mamma inom it och jag gav just ip nummret till henne som ni har, så imorn får jag antagligen resultatet vilka ni är era fegingar, ska nog även ta ip adressen på kommentarerna ni skrivit till madde. ÄGDA snart får vi reda på vilka ni är !











Kommentarer
Postat av: Leia

Det låter bra det! :D



Fina bilder.

Kram

2009-05-13 @ 21:46:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: madde

fett braa vill veta vilka som skriver :@ !

2009-05-14 @ 10:22:32
URL: http://maddeekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0