Plugg, plugg å mer plugg..

Sitter och pluggar på musiken antar att jag har prov på det imorgon för missa de förra veckan. Ligger även efter i svenskan och måste läsa klart 2 böcker :O  har dataprov denna vecka och naturkunskap mm. Snart dör jag seriöst!

Har hittat massa kläder jag vill ha bla denna kavaj blazer.



Sen vill jag även ha ett par as snygga jeans från hm, hoppas bara dom kommit in här i e-tuna skulle dock inte förvåna mig om dom inte gjort de. Och behöver även köpa converse men kanske kan vänta tills nästa månad nu när snön har kommit :'O  Nu ska jag plugga och sedan blir det käk. Ska nog ta en promenad till mormor efter de å sy upp några jeans och linnen + att man får motion. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0