@ work

Jätte mysig dag igår, jag han till och med sola lite. Man får vara glad för det lilla man får liksom höhö.
Jag drog ialf till madde efter jobbet, eller ja hon hämta mig på cykeln (A) Vi cyklade hem till henne där vi sola lite.
Mot kvällen åkte vi och handla inför våran goda kycklingsallad som vi sedan gjorde och åt när vi kom hem. Vi var också ute på en promenix till ica slagsta där vi köpte jordgubbar som vi plockade ihop lite själva (såklart dom finaste & största). På kvällen blev det vattenmelon och jordgubbar, underbart gott! 

HArHade även ingen mat med mig till lunch idag, men man kan beställa mat här på jobbet, så jag beställde en pastasallad med skinka med vin sås å grejer, hoppas de smakar prima! nu är det bara ca 1 timmer kvar till lunch :)
Jag ska även cykla hem idag, och kanske ska man träffa några små rumpnissar ikväll vem vet, cioa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0