Nu sitter ...

Nu sitter jag på jobbet igen, inne på andra veckan nu. Men man har ju ledigt på fredag som tur är (A)
Dagen börja ju inte så jätte bra, orkade inte gå upp imorse så vakna en halvtimme innan jag skulle vara klar och jag hade tänkt duscha och tvätta håret som jag dock inte han nu. Sen i bilen drack jag chokladdryck som jag sedan råka spilla på min vita tröja och jag hade bara ett linne under. Men som tur var fick jag låna en energi&miljö tröja haha snyggt !
Jag fick inte heller upp mina excelfiler som jag jobbade med, men som tur var har detta löst sig nu och hoppas på en fortsatt bättre dag, hoppas eran dag börjar bättre än min :) fast ni vaknar nog inte förens om sisådär 3-4 timmar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0