Idag känner jag mig..

tröttare än på länge, känner mig helt trött & ful idag längtar hem haha och jag som just börjat åhhh :(
Känner mig helt vit, och jag har börjat flagat ah ni vet en bad day idag.
Men imorn är det midsommar, äntligen! <33 Och igår kom pappa hem med nya lapor som ska sitta under hyllan över sängen, även ett nytt överkast och tidninghållare, kommer bli så bra :) Bokhyllan kommer nästa vecka också. Då kanske jag kan börja ha lite mer ordnign eller vad säger ni ?

Och gissa vad jag gjorde igår, hoppas inte mamma läser det här nu men antagligen gör hon de. När jag kom hem var fortfarande plattången på :O Som tur hade jag hängt upp den så den inte luta mot något, men livsfarligt ju :S
Ha en bra dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0