Boy, soon I think it's too late

Har inte bloggat på ett tag men har inte haft tid och lust. Bloggen känns lika grå och ful som vädret. Så hade tänkt fixa om den så jag kan börja använda den igen. Det som inte är kul är att det ska vara regn på både avslutningen och studenten, vad ska man då ha på sig dom 2 sommarklänningarna jag har vad händer med dom? :(  kom igen ge oss lite sol tills fredag! Just jag har tappat rösten med nu kan jag knappt få fram ett ljud, kul med tanke på att vi ska spela in en recension på svenskan imorn yes! Men nu ska jag åka till mormor och fixa en klänning och sen måste jag göra klart svenskan till imorgon, ciao


Kommentarer
Postat av: Moa

fyfan... jag vill döö!!!

2009-06-02 @ 19:53:23
URL: http://moamathilda.blogg.se/
Postat av: angelica

Svar Moa: jag vet :/ och den här veckan ser ännu värre ut..

2009-06-08 @ 15:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0