Sommarplaner

Hello :) sitter och planerar lite inför sommaren, underbart kul faktiskt. Tittar på resor till alanya som blir av i början av augusti och även en kryssning v.30 det ska bli så kul längtar som en galning. Snart slutar jag jobba, det är bara 7 arbetsdagar kvar + idag. Den här helgen spenderas nog i hallstahammar. Jag har även haft lite saker för mig på senaste tiden så jag tänkte lägga in ett litet bildspel senare ikväll :)

Jag har längtat så mycket till twilight New moon kommer ut, men så igår bestämde jag mig för att gå och köpa boken som är ca 500 sidor lång. Jag läste ca 130 sidor igår och mer kommer det bli! Det är en helt underbar berättelse och nu längtar jag bara ännu mer till filmen. Vill även gå och se harry potter den 17de, så madde ska vi boka då eller ? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0