20 Januari 2009

Inte bloggat på ett tag men har haft fullt upp, vart på wayne´s ett antal gånger, träffat vänner som man inte sett på ett tag, och även lärt känna nytt trevligt folk,jag har även börjat träna fotboll igen,  festat och haft väldigt trevligt .
Låg nyss och titta på The city avsnitt 5 en väldigt bra serie, men fick mig även att tänka på en sak madde och jag disskuterat om. Vissa killar har så dålig attityd och respekt för tjejer lägg ner bara okej, det är motbjudande!

   
Förkrök (ser ut som lucia)   
    
Clarence på morgonen   
            
Hans kalsonger haha  
  
Jag visar hur mycket jag gillar min spanska lärare !

Kommentarer
Postat av: Madde =)

Lovisa älskar oss hahah (NOT)

2009-01-21 @ 17:55:40
URL: http://maddeekelund.blogg.se/
Postat av: Sva

2009-01-21 @ 18:25:53
Postat av: Angelica´

Svar: Haha jag, she love us :P

2009-01-21 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0