Kanske inte på topp än

Är inte uppe på fötterna ännu, var ju så när sjuksköterskan tog odling i halsen så när vi fick se om det var posetivt eller ej säger hon 
- Det är verkligen posetivt, de kunde jag nästan säga genom att bara titta i din hals. Dom flesta brukar ha ljusrött som har halsfluss men ditt var mörkrött!
kul att man inte får bara vanligt halsfluss, jag måste alltid få så rejält de går, kul!
Inte ens dom där verktabletterna för halsen (som dom visar på reklamen) fanns kvar, de va slut i lagret till och med!
Aja inget man kan göra, låg nyss ialf och titta på "Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko" undra hur många gånger man sett den? nöta den när jag var liten och har även sett den ett antal gånger. Och tobbe är nog den skönaste å bästa i hela serien haha han får en alltid att skratta.
 


Ett klipp med tobbe från alla Eva och Adam serier/filmer.

Kommentarer
Postat av: MARLENE Marlene marlene

"hur länge har du haft din tandställning nu ? :) och vad hade du för problem med tänderna ? har själv tandställning så. kram"



Satte in den, den 11 September så jag har väl haft den ca 4,5 månad nu. Mitt problem var kosmetiskt. Mina framsido tänder stod ut och såg lite ut som "vampyrtänder".

Vad hade/har du för fel då? Hur länge har du haft din och hur länge skall du ha?

Kram=)

2009-01-23 @ 18:32:38
URL: http://marlenezufic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0