Lets Dance'

Dagen började 6.10 för mig, helt slut. Kunde inte sova något inatt men gjorde ialf iordning mig ,och åkte till skolan där no lektionen väntade. Var inte med på idrotten pga fortfarande förskyld å ont i huvudet. Sen lunch och företagsekonomi prov. Slutade runt 13.00 , drog ner med Madde till wayne's å käka lite. Där träffade Erika och Binh som vi slog sällskap med :)
Vid 15.00 kom mormor och hämta mig för hon ville åka till tuna park med mig, köpte 2 jätte fina tröjor på hm ( likadana men en i marinblå och en i lila/rosa typ) och ett armband. Sen åkte vi hem å så somna jag efter maten :P

Vakna upp nu 20.00 och slog på tv:n omedelbart, man måste ju bara se Blondinbella dansa haha och hur ska de gå för världens starkaste man, vi får se ;)  see ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0