Kvällsinlägg

Tjo, somnade vi sju och vakna vid 21 kommer aldrig kunna somna, lycka till säger jag bara :P
Köpte en rosa cardigan från monki idag och den  underbart fins kjolen med blommor å söta saker på,längtar hemskt mycket till våren så jag kan använda den och min fina jeansjacka jag köpte där för 100 år sen. Kläderna bara hänger och väntar på mig (a) vill ha lite värme, men veckan efter påsklovet ska jag ju upp till Idre en vecka och åka snöskoter och skidor å sånt. Sen när jag kommer hem vill jag att de ska va helt vårigt hemma :)
Vill ha lov nu också har 4 prov på 2 veckor =  jag är död. Får väll säga godnatt till er som ska sova, men jag håller mig nog vaken ett tag till, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0