Escada Ocean Lounge

Vaknade med värsta huvudvärken imorse men gick upp ialf, hörde på radion om branden på stadshotellet. Som jag märkte av mer när jag närma mig stan. Kom till skolan vid  9.30 och hade matte sedan var det sh och datakunskap. Dagen slutade vid 12.20 och jag följde med madde till bilden. Sedan åkte vi ner på stan, där jag hitta denna underbara parfym som jag bara måste ha! Åkte ialf hem och tittade nyss på de nya the city avsnittet, härligt. Nu måste jag igentligen plugga men ögonen går i kors. Har även träning ikväll, later.





Escada Ocean Lounge

  • Toppnot: Lychee, Plommon, Päron ackord & Jordgubbsmaräng
  • Hjärtnot: Violblads sorbet, Mimosa blomma & Jasmin
  • Basnot: Amber, Vanilj & Teak

Kommentarer
Postat av: ANONYMA MADDE

DEN LUKTAR SKIT ;D <3

2009-02-26 @ 12:30:09
URL: http://maddeekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0