090209

Börja 08.30 med naturkunskap och efter det hade vi håltimme ändå till lunch, känndes lite onödigt att komma på den lektionen som vi inte gjorde ett piss på men så kan de gå  :P Idag bestämmde madde och jag å therese med tror jag att vi ska gå i repetitions gruppen på tisdagar, vilken lättnad! Idag var det svin kallt och jag vill ha vår, titta på mina fina vår/sommarkläder från monki som hänger å väntar i garderoben och vill bli använda :(



 den här söta kjolen och...
 


den här snygga jeansjackan med blommigt inuti, kan de bli bättre?

Kommentarer
Postat av: ANONYMJÄVEL

dom där kläderna är inte ens snygga sådeså nanana bajs

2009-02-09 @ 20:35:05
URL: http://maddeekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0