Lagat mat till min kära familj

Mamma är sjuk, Elina är sjuk, pappa är i stockholm och jobbar så jag fick göra middagen. Fanns inte så mycket att välja på eftersom ingen har handlat så de blev kötbullar och makaroner och även grönsaker. Fick också lov att laga mat ute eftersom vi renoverar köket så har vi ett provisoriskt kök utomhus, helt okej när det är fint väder dock inte när det regnar. Imorgon börjar skolan påriktigt och schemat ska börja följas, har även skolfoto på fredag kul, eller inte! Så måste väll ner på stan imorgon och fixa nått att ha på sig om man inte vill vara naken. FAN nu kom jag på att jag skulle hämta L.W biljetterna idag helvete och jag får inte tag i moa, får gå dit imorgon och höra om dom är kvar annars måste vi beställa nya imorgon. se you later  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0