Pluggdag

Drog till skolan som vanligt men hade bara 2 lektioner utav en var musik, underbart!
Åkte sen ner till stan för att ta bussen hem och gå den kalla långa vägen hem haha, känns alltid så långt men igentligen är det ju inte de. Väldigt skönt att komma in sen ialf :)  Jag började steka på vårrullarna som blev jättegoda som vanligt, älskar sånna här små vårrullar. Somnade direkt efter och sov till bussen skulle gå. Då fick jag gå den långa vägen igen och på bussen var jag duktig och läste engelska boken "kiss kiss" som vi har prov på imorgon. Drog till tandläkaren å fixa lite och sen ner på HM och köpte en till cardigan. Nu är jag äntligen hemma så nu blir det plugg för hela slanten. HAr Svenska tal, Dataprov, Engelskaprov mm. Jag dör! Nu känner jga lukten av köttfärssås och spagetti så nu ska jag kila å äta, Later   Ps. Bajen vann med 3-1  (4-1) igår mot djurgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0