Helgen

Har tyvär inte hunnit bloggat så mycket i helgen, I'm a busy woman.
Helgen såg iallafall ut så här: På fredagen städa jag massa i mitt rum sen titta på tv bara chilla, Lördagen bestod av att åka till Tuna Park med mamma för att hitta stövlar till mig hitta ett par jag tror jag ska köpa från scorett kostar 1199 i think tur att mamma köper dom till mig. Snäll som hon är <3 men ska se på stan på tisdag också om de är några andra jag vill ha annars blir det dom :)  Åkte sedan iväg till Tunavallen för att jobba lite med laget, stod i entren och i kiosken, även kajsa kom dit, för hon ville ju så gärna träffa mig hehe. Och idag var det match förlust då :( men vi mötte seriens bästa lag typ och dom är inte lite äldre än oss en 68 liksom :S  men som sagt vi var helt okej ialf, däremot förlora slagsta och åker ner tråkigt :(  Hoppas bara vi klarar att hålla oss kvar :) Men nu ska jag titta på mord i sinnet så, hej då


Köpte en bh "the perfect partybra"  finare i verkligheten dock



Och även ett par välbehövda strumpor

Kommentarer
Postat av: embla

kolla in bloggen , å släng en komentar i frågestund efter dig :D

2008-09-22 @ 19:08:38
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0