.


Det var så här glada vi såg ut förut när vi var i varandras närhet, våran vänskap får inte ta slut.

Tittade nyss på The Hills avsnitt, och i en av avsnitten kände jag bara det där är exakt vad som hände i mitt liv shiiet aså.

Det här sa Audriana till Lauren, som har känt Heidi lika länge som  Lauren gjort men ändå väljer hon att inte prata med någon som varit så dum mot en av hennes bästa kompisar för hon ser att hon har gjort fel.


"du har varit sådan bra vän, och jag tänker inte gå bakom ryggen på dig och hänga med någon som gjort så hemska saker mot dig"

tänk bara om du hade sagt så...

Men alla gör fel ibland, både jag och du ,bara man kan erkänna det och förlåta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0