AJJJJJ

AJ fan : (  vet ni vad jag nyss gjorde ?! och det här kommer låta helt sjukt, hur lyckas man.
Jag satt ialf i min säng och pluggade och jag har en bläckpenna som inte dunkar att ta in, alltså bläckudden är ute hela tiden. Den kom mormor & morfar så jag hoppa upp ur sängen, men samtidigt ramlar bläckpennan stående med udden uppåt exakt när jag tar klivit ner, och jag får hela bläckudden rakt in i häl/foten fyfan :( det blev ett djupt hål och kan inte gå på de just nu, men hoppas de inte blir infekterat eller nått för det var ju bläck som körde rakt in i min fot, så de börja blöda massor, hoppas de inte känns imorn, puss

Kommentarer
Postat av: julia

tycker synd om dig <3

2008-09-28 @ 22:34:11
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0