en kall höstkväll

Nu sitter jag i mitt rum och fryser som fan "/ , ska bara ta det lungt ikväll hade jag tänkt, mysa, titta film äta godis lite tjejgrejer helt enkelt!  För nu har man ju hela lovet på sig att festa å göra sånna saker, så man har ävern tid att ta det lungt. Väl behövligt. Som vanligt har jag lyckats igen alla som känner mig måste veta att jag världsmästare på att tappa bort saker som jag även gjort denna dag eller rättare sagt igår, en svart tröja från monki jag fick hjärnsläpp och kommer fortfarande inte ihåg vart jag lagt den :(  antagligen har någon tagit den, kul...
Men nu blir det bara att tanka lite filmer å mysa <3

Kommentarer
Postat av: kineskim

Men gummsan, du och ditt eviga tappande xD <333

2008-10-26 @ 09:33:07
Postat av: Angelica Svar:

haha jag vet jag blev fan ledsen :( <33

2008-10-26 @ 11:10:57
URL: http://angeeliicas.blogg.se/
Postat av: kineskim

2008-10-26 @ 11:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0