28 Oktober

Idag gick jag upp 8.30 chock :O  Jag gjorde i ordning mig och när de var dags att cykla till bussen så hade det börja regna massa, och jag ville inte cykla när det regna så jag tänkte jag går mes paraply, men fanns det något paraply eller nej såklart inte bara med pippi långstrump och öron :S så då tog jag en jacka över min jacka arg som jag var sprang typ till bussen... Kul start på dagen.  Gick och mötte upp mamma min bror, mammas kusin och min syssling på mc donalds där jag var nyttig och tog en cesar sallad :)  Sen drog jag, Kajsa, Madde och träna på friskis väldigt duktiga haha
Drog sedan och hämta sysster på dagis vi la oss och kika oth men hon somna utan att jag märkte något :O haha jag fick väcka henne fort för hon får inte sova :S hoppas mamma inte märker något (A)

Nu ska jag äta sen kommer några vänner, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0