Stockholm med tjejerna


Jag, Kajsa, Anna, Therese även Julia och madde älskar er tjejer ni är bäst <3

Gick upp vid 6.30 fast jag var ledig idag men bara för vi skulle med tåget vid 9 och skulle träffas ungefär halv.
Blev en heldag på stockholm med mycket shopping ( lägger in sen vad jag köpte). Väldigt trevlig dag tjejer<3
Här kommer bilder


Theres överlycklig för hon fick en sås gratis haha :D



och vilka prova den här haha om inte jag och Kajsa haha väldigt seriösa så ni vet :)


Madde och Julia, bakgrund julmys på NK



tog den här i mindre bild haha jag och madde i väldigt snygga hattar vi ska ha på nyår :)


Kommentarer
Postat av: julia :)

i love you too!

2008-11-28 @ 22:47:13
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

haha ja för dom där hattarna kommer bli såå snygga till våra outfitts ;D <3<3<3

2008-11-29 @ 11:27:01
Postat av: angelica

Svar till madde: Haha ja visst kommer dom, jag blev så glad när vi hitta dom :D <33

2008-11-29 @ 11:34:50
URL: http://angeeliicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0