Knas

Dagen började med att jag vaknade helt trött å ville bara dö typ eller ialf somna om :P
Men gick ändå upp mitt hår såg förjävligt ut med jätte utväxt men fick göra de bästa av saken. Kände ialf att de här skulle bli en helvetes dag, och så sant som de va sagt började de med att jag missade bussen från kjula fick gå till morfar men han var inte hemma men sen kom han och skjusa in mig.
Nästa problem var att dataprovet gick åt skogen och sen när vi skulle äta middag så skulle jag ha permasan ost på maten då kom all oss rakt ut över hela maten...
Så härlig dag har jag haft, ikväll ska jag ialf slinga utväxten, plugga och bara chilla, hoppas er dag har varit bättre men de är nog inte så svårt att slå min. puss


Lauren så vacker, den här färgen vill jag ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0