Helgens händelser

På fredagen åkte jag hem efter skolan för att sedan dra på fotbollsträning härligt :), sen så kom mamma och hämta mig och vi åt American pizza på kvällen <3 Stressa för att göra i ordning mig för att sedan dra på förfest hos lelle :) väldigt trevligt, sedan drog vi vidare till på fest som var sådär, sen åkte jag hem till madde och sov där tack för kvällen gumman och alla andra <3  kommer bilder sen om madde skickar hehe

Lördagen vakna jag hos madde , men åkte sedan vid 10.30 pga Madde skulle dra på kurs grej. Lördagen kände jag mig riktigt seg usch! Men fick lov att pigga på mig eftersom alla skulle komma och fira min sysster och pappa :)
Drog sen hem till Kajsa där även Emelie var, vi tittade på filmen "girl next door"  som var väldigt obehaglig :/
Kusinen min kom och hämta mig sen på natten ialf, danke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0