Senaste dagarna

Igår åkte mamma och jag till staden och shoppade lite julklappar och sådant fick även en fin svart schal av mamma :), vi gick och åt på mc donalds (chicken tasty). Efter det mötte jag Therese, Madde, Erika på stan trevligt :)

Idag var jag uppe tidigt och riktigt trött var jag kunde inte sova inatt "/  Åkte in till stan med morfar för att sedan träffa Pappa och vi gick och köpte massa julklappar, fick även en svrt klänning från mq till julafton, tack <3 Köpte även smink å lite sånt :) Lurade med pappa till Wayne´s jätte gott :) Kom på att jag ätit onyttigt 3 dagar i rad :O måste träna som tusan efter julafton för att komma i form ;) 

 
American Pizza söndag , mc donalds Måndag, Wayne´s idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0