Senaste dagarna med Madde :) <3

Sitter nu och väntar på mat, har beställt pizza tropic som består av oxfile, bear naisesås, tomat, annanas gott !
Har varit fullt upp dom senaste dagarna på julafton fick jag : presentkort, pengar, rosa tofflor, nattlinne, underkläder, mobilladdargrej, hudkrämer, körkortsfrågorna på pc grej, paraply, biocheck mm. 

Igår var jag på mellandagsrean i stockholm (skärholmens köpcentrum) med madde och pappa körde oss :)
Vi fynda massa och åt även på cmc donalds trotts våran diet som inte verkar gå så bra haha. Vi åkte sen vidare hem till e-tuna å solade. Vi köpte med spicy hem till madde och bara chilla, trr vi somna halv tre på natten å vakna runt halv ett :)  Vi tog en promenad till staden och jag köpte lite ssaltvattenspray å grejer och sen solade vi :) 

sen skulle madde bort så jag blev själv och bussen gick inte förän 1,5 h så jag ringde mamma men dom ville inte hämta mig så jag blev arg och börja gå mot kjula från stan. När jag hade kommit fram nästan till svista stanna en bil med välkända ansikten i :) Mormor och morfar så jag fick skjuts hem. Medans hade visst pappa åkt för att hämta mig för dom gilla inte att jag gick :P så han åkte i onödan, men dom var glada att jag var hemma ialf :) Men nu kommer maten hej så länge  <3

Kommentarer
Postat av: Maddiiiii

LÄNGTAR TILL NYÅR NUUU! <3

2008-12-29 @ 21:36:59
URL: http://maddeekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0