Nattinlägg

Nu har jag kommit hem från middagen som var väldigt rolig, känner fortfarande lukten från jägermeistermin som mamma spillde på min tröja haha :/  Blev inte så många inlägg idag som jag tänkt mig men ah får försöka bättra mig. Börjar även bli lite trött, har ju en match att tänka på imorn. Och det var ju de jag igentligen skulle skriva om.

Imorn är det min första match på hur länge som helst skadade min fot i april ( rejäl stukning och ledbandet brast men gick alltså inte av helt utan töjdes mest) sen dess har det vart ett helvete (om man nu får säga så) Har i alla fall tränat några gånger nu men har inte så bra motion. Så imorn ska jag alltså spela mittback (som jag inte spelar i vanliga fall) för vi har för lite med folk. Blir intressant å se hur mycket jag orkar, och om foten håller är en annan femma "/
Så imorn är det Nyköping som gäller, Ifk Nyköping- Ea: United 17.00 mm

MItt gammla lag, när det bara var 92or. Några är kvar i U-laget men vi ska ta nyköping imorn asså ;)
Så imorn skriver jag om resultatet, antingen blir det en glad angelica, eller en J*vligt förbannad angelica haha.
 sov gott nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0