Torsdag

Ikväll fattas ett viktigt beslut, kan inte berätta fören jag vet vad bestlutet blir, men om de blir en förändring berättar jag såklart om de här inom snartaste tid.  Förstår inte hur man kan vara en så tänker inte säga egoistisk (låter för taskigt och vill inte va som den personen, men tänker på sig själv så mycket ) person, ingen orkar vara med någon sådan i längden, har hört från många håll nu att de visst är massa som inte heller förstår, så de e inte bara jag som tycker de, måste bli en förändring på vissa människor. Men inget jag kan göra åt, jag lever mitt liv vidare.


.

Nu ska jag iallafall gå och äta sedan bytta om å dra till fotbollsträningen skönt, hej så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0