LARS WINNERBÄCK OCH MISS LI

Konserten var UNDERBART bra miss Li va grym å sköng as bra, hon är så glad hela tiden också + i kanten för de :)
Blev fint väder också tillslut och tur var väll det.

.

Miss Li <3

Sen kom kvällen höjdpunkt "LASSE"  vi stod rätt långt fram och jag såg rätt bra, blev lite iretterad på alla J*vla kärlekspar runt om mig som stod å gunga till musiken ( visst mycigt och visst gungar man till musiken) men dom behöver ju inte knuffa till mig varje gång?! aja Lars var underbart bra och härliga låtar som vanligt, KÄRLEK TILL HAN <33

l

Fick ingen bra bild, alla var så långa framför mig :(

j

Min outfit för kvällen, haha ser inte så glad ut men aja ni behöver inte titta på facet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0